Waarom?

De gemiddelde westerling wordt dagelijks blootgesteld aan enkele honderden reclames. Uiteraard is het niet mogelijk om deze allemaal te bevatten. De kunst van een boodschap is om op te vallen bij het juiste publiek. Bewezen is dat zoekend publiek met name oog heeft voor rationele, informatieve boodschappen. Terwijl de opvallende, excentrieke variant met name invloed heeft op een nietsvermoedende consument.

We leven in een tijdperk waarin Sociale Media een belangrijke rol heeft ingenomen. Informatieoverdracht gaat steeds sneller en gemakkelijker.  De hoeveelheid boodschappen is afgelopen jaren enorm toegenomen en zal ook alleen nog maar stijgen. Om een boodschap op een effectieve wijze over te dragen, op een manier die de consument als prettig ervaart, is er niet makkelijker op geworden. Sociale psychologie speelt bij een nette, overtuigende vorm van communicatie een belangrijke rol. De Kleine Raaf heeft veel op dit vakgebied rondgevlogen.

 

 

 

Kleine Raaf  Communicatie

Email: christien@kleineraafcommunicatie.nl

Tel: 06 48173963

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

*